onsdag 11. april 2012

Sven René Nygård legger opp ved sesongslutt

1734 Svingen ILs midtbaneterrier Sven René Nygård, 34 (bilde), har fortalt sin manager Mr. Karlsen at han kommer til å legge skoene på hylla etter kommende sesong.
Forklaringen han har gitt er at han har mistet sulten på å trene så mye som det kreves for å beholde plassen i laget og at han heller vil finne andre måter å opprettholde sin fotballentusiasme.


Nygård har sikret seg kontrakt med Svingens egen radiostasjon, nysatsningen "Radio Svingen 173,4" som kommentator til alle kampene, fra og med sesong 9.


Nygård: "Jeg orker ikke all den treningen lenger. Jeg begynner å bli en gammel mann og jeg spyr både under og etter hver trening. Jeg har vondt i kroppen hver dag og det tærer på.
Jeg skal gjøre hva jeg kan for å hjelpe Svingen så høyt opp som mulig på tabellen denne sesongen, men Karlsen har sagt at han kommer til å nedprioritere meg og kun bruke meg til nød. Det passer meg perfekt!"

2 kommentarer:

  1. Sven blir nok en glimrende stemme for Svingen på FM 173,4 han ;) Var faktisk ikke klar over at han skulle legge skoene på hylla etter denne sesongen, men jeg regner med at http://1734svingenil.blogspot.com vil holde oss godt oppdatert med hva som skjer i klubben i fremtiden ;)

    SvarSlett
  2. Det er her man bør gå for å få de ferskeste nyhetene fra 1734 Svingen IL ;)

    SvarSlett