mandag 19. november 2012

Henrik Bjøberg og Odin Borson svinger inn

1734 Svingen IL har hentet inn to 17 år gamle spillere den siste tiden. Dette er Henrik Bjøberg og Odin Borson.
Henrik Bjøberg, som er en meget rask spiss, ble kjøpt inn for nærmere 2,6 mill econ. Odin, en smart forsvarskriger, ble hentet opp fra juniorlaget.

Manager Mr. Karlsen var meget fornøyd med sine nyervervelser i dagens pressekonferanse.

"Jeg er veldig fornøyd med å ha fått inn to friske unggutter til seniorlaget. Henrik og Odin er to stortalenter, som jeg gleder meg til å jobbe sammen med!
Henrik Bjøberg "in action"


Henrik er en spiller vi har fulgt siden han var 12 år. Han er en utrolig rask spiller både med og uten ball. Det var dette som fikk speiderne til å følge ham nærmere. De siste årene har han også utviklet en skuddfot som kan skremme selv den beste keeper. Han kostet oss 2, 6 millioner econ, jeg hadde gjerne betalt det dobbelte.





Odin er en av de smarteste spillerne jeg har sett. Selvom han bare har ett øye, så har han fullstendig oversikt. Jeg har fulgt Odin i lang tid på juniorlaget. Han er en vis fotballspiller og er som en krigsgud. Det er ikke lett å komme forbi ham. Tenk, en gang stakk han seg selv med et spyd, bare for å lære om smerte. En fantastisk historie, hehehe.

Gutta er fortsatt unge, så vi må gi dem tid til å modnes. Men vi vil gi dem spilletid allerede denne
sesongen.
Såpass tro har jeg på dem!"

Den vise forsvarskrigeren Odin Borson






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar